Jean-Marie GROUD
English
Hello to all
I'm coming back here because unfortunately I don't have an answer from the Chrono development team.
Even if I understand the fact that there is some responsibility in this team, the installation of ChronoForms does not pose any problem to the other extensions except those of "Regular Labs".
So there is also a problem specific to "Regular Labs" with this other extension.
The problem is that I'm stuck because I also just installed the "Sliders" extension (version 8.0.1) and the add button doesn't work either with the same error message.
Uninstalling ChronoForms is not an option given the number of hours I spent training and developing the various forms and lists... I have to find a solution.
Is there really nothing to do on the "Regular Labs" side to remain independent from ChronoForms or to possibly go looking for (and modify) the locations and/or contents of some libraries in order to make all your extensions work?
If someone could help me it would be very nice.
Thanks in advance.
Jean-Marie
Français
Bonjour à tous
Je reviens ici car malheureusement je n'ai pas de réponse de la part des équipes de développement de Chrono.
Même si je comprends le fait qu'il y ait une certaine responsabilité dans cette équipe, l'installation ne pose de ChronoForms ne pose aucun problème aux autres extensions à part celles de "Regular Labs".
Il y a donc aussi un problème spécifique à "Regular Labs" avec cette autre extension.
Le problème est que je suis bloqué car je viens aussi d'installer l'extension "Sliders" (version 8.0.1) et le bouton d'ajout ne fonctionne pas non plus avec le même message d'erreur.
Désinstaller ChronoForms n'est pas envisageable vu le nombre d'heures passées à me former et à développer les formulaires et listes diverses... Je dois trouver une solution.
N'y a-t-il vraiment rien à faire du côté "Regular Labs" pour rester indépendant de ChronoForms ou pour éventuellement aller recherche (et modifier) les emplacements et/ou contenus de certaines librairies de façon à faire fonctionner toutes vos extensions ?
Si une personne pouvait m'aider ce serait très sympathique.
Merci d'avance.
Jean-Marie